Monday, June 20

Bermulanya Dari Sini


       Ini aku, Farizul Azlan. Umur aku 15 tahun. Birth aku 3 Mac 1996. Hem?? Status aku, masih remaja lah. Couple-couple ni tak main lah. Aku terus kahwin je. Haha. Just kiding. Now aku school dekat HIgh School Muar iaitu sekolah bersejarah yang terletak di Bandar Muar. Usia sekolah aku suah lebih 100 tahun. hem?? hobi.. hobi aku sebenarnya tak menentu. Kadang-kandang nak jadi engineer lah, doktor haiwan lah, guru lah dan banyak lagi lah.. Adik-beradik aku. adik beradik aku ada 4 orang termasuk aku.. Yang pertama ialah abang sulong aku, nama dia Faizrul Azwan. umur dia sekarang 21 tahun. dia sekarang belajar di UIA Gombak. Abag ANgah aku pula nama dia, Farizul Azmi. Nama  dia sama dengan nama depan aku. tapi perangai tak sama. Umur dia sekarang 20 tahun. dia sedang menunggu panggila dari Politeknik Merlimau.. yang ketiga ialah akak aku. Nama dia Farizatul Azlin. Umur dia sekarang 16 tahun. dia sekarang berada di Sekolah Teknik Jasin dan duduk di asrama yang di sediakan. dan yang terakhir mestilah aku... Farizul Azlan... Nama mak aku ialah HAmidah Binti Salleh.. Umur dia 51 kot.. dia bekerja di Pejabat Daerah Muar... Tahun depan dia kaan pencen.. Nama bapak aku ialah Maskan Bin Kunchng.. Umur dia juga 51 tahun.. dia bekerja sebagai Mekanik.. Nanti kalau hang semua ada rosak kereta ke.. hantar je dekat bapak aku... OKAY lah tu.. Cukup sampai di sini...

0 comments:

Lets Go